Chì sò i prucessi cumuni di stampaggio d'iniezione aduprati in a produzzione di pezzi d'iniezione di cunchiglia di l'apparecchi di casa?

U plasticu hè un polimeru sinteticu o naturali, paragunatu à u metale, a petra, u legnu, i prudutti plastichi anu i vantaghji di u prezzu bassu, plasticità, etc.I prudutti di plasticasò largamente usati in a nostra vita, l'industria plastica occupa ancu una pusizione estremamente impurtante in u mondu oghje.

Nta l'ultimi anni, una nova tecnulugia di trasfurmazioni di plastica è novi equipaghji sò stati appiicati in un gran numaru di apparecchi di casa, stampatura di prudutti di plastica, cum'è stampaggio d'iniezione di precisione, tecnulugia di stampa rapida, tecnulugia di stampaggio d'iniezione di nucleo di fusione, iniezione assistita da gas / acqua. Tecnulugia di stampaggio, tecnulugia di stampaggio di iniezione dinamica elettromagnetica è tecnulugia di stampaggio di iniezione overlay.

In i prudutti di l'apparecchi di casa, in particulare i pezzi di stampaggio di iniezione di cunchiglia di l'apparecchi, sò assai cumuni in a nostra vita.A seguita hè una descrizzione di quali prucessi di stampatura à iniezione sò dispunibili per i pezzi stampati per iniezione di cunchiglia di l'apparecchi.

 3

1. Mudatura à iniezione di precisione

L'iniezione di precisione richiede un altu gradu di precisione per assicurà chì i prudutti anu una alta precisione è ripetibilità in termini di dimensione è pesu.Macchine di stampatura à iniezione chì utilizanu sta tecnulugia ponu ghjunghje à alta pressione è iniezione à alta velocità.

 

2. Tecnulugia di prototipazione rapida

Sta tecnulugia s'hè sviluppata rapidamente in linea cù a diversificazione di l'apparecchi di casa è a so rinnuvamentu constante, è hè principalmente aduprata per a produzzione di case di plastica per l'apparecchi di casa.U vantaghju di sta tecnulugia hè chì i picculi lotti di pezzi di plastica ponu esse pruduciutu senza bisognu di muffa.

 

3. ticnoluggìa dâ iniezione di u core

Sta tecnica hè spessu usata per cavità in forma chì necessitanu una alta rugosità è precisione di cavità è ùn pò micca esse trattatu da i metudi di molding cavu o rotazionale.U principiu di sta tecnulugia hè chì un core hè furmatu per furmà a cavità è poi u core hè stampatu iniezione cum'è un insertu.

A cavità hè furmata da u riscaldamentu di a parte stampata in iniezione, chì face chì u core si fonde è scorri.L'aspettu più impurtante di l'usu di sta tecnica hè a necessità di cunnosce u materiale di u core è u puntu di fusione di a parte stampata.Di solitu, u materiale di u core pò esse un plasticu generale, un elastomeru termoplasticu o un metallu di puntu di fusione bassu cum'è u piombo o u stagnu, secondu a situazione.

 1

4. Gas Assist Injection Molding

Questu pò esse usatu per mudificà parechji tippi di pezzi stampati in iniezione, u pruduttu più tipicu hè l'alloghju di un televisore.Durante l'injection molding, u gasu hè injected in a cavità quasi simultaneamente cù a fusione di plastica.À questu puntu, u plasticu fusu copre u gasu è u pruduttu plasticu modellatu hè una struttura di sandwich, chì pò esse liberata da u moldu dopu chì a parte hè stata formata.Questi prudutti anu i vantaghji di u risparmiu di materiale, bassa shrinkage, bona apparenza è bona rigidità.A parte chjave di l'equipaggiu di mudificazione hè u dispusitivu assistitu da gas è u so software di cuntrollu.

 

5. Tecnulugia elettromagnetica dinamica injection molding

Sta tecnulugia usa forze elettromagnetiche per creà vibrazioni reciprocanti in a direzzione assiale di a vite.Questu permette à u plasticu per esse microplastizatu durante a fase di preplastizazione, risultannu in una struttura più densa è un stress internu ridottu in u pruduttu durante a fase di mantene.Sta tecnica pò esse usata per mudificà prudutti esigenti, cum'è dischi.

 

6. Film overmoulding tecnulugia

In questa tecnica, una film plastica decorativa stampata speciale hè chjappata in u moldu prima di l'injection molding.A film stampata hè deformata da u calore è pò esse laminata à a superficia di a parte plastica, chì ùn hè micca solu bella, ma ancu elimina a necessità di passi decorativi successivi.

In generale, a dumanda di stampi di plastica per i prudutti di plastica di l'apparecchi di casa hè assai alta, è à u stessu tempu, i requisiti tecnichi per i moldi di plastica sò elevati, è u ciculu di trasfurmazioni deve esse u più cortu pussibule, cusì prumove assai u sviluppu. di cuncepimentu di muffa è tecnulugia muderna di fabricazione di stampi.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: