Cumu mantene i stampi di iniezione?

Ch'ella sia un moldu hè bonu o micca, in più di a qualità di u moldu stessu, u mantenimentu hè ancu a chjave per allargà a vita di u moldu.Muffa d'iniezionemantenimentu include: mantenimentu di muffa di pre-produzione, mantenimentu di muffa di pruduzzione, mantenimentu di muffa di downtime.

Prima, u mantenimentu di u muffa di pre-produzione sò i seguenti.

1- Duvete pulizziari l'oliu è a ruggine in a superficia, cuntrollà se u foru di l'acqua di rinfrescante hà ughjetti stranieri è a via d'acqua hè liscia.

2-se i viti è i clips di serratura in u mudellu fissu sò stretti.

3-Dopu chì u moldu hè stallatu nantu à a macchina di iniezione, eseguite u moldu viotu è osservate se l'operazione hè flexible è s'ellu ci hè un fenomenu anormale.

Siconda, u mantenimentu di u moldu in a produzzione.

1-Quandu u moldu hè adupratu, deve esse guardatu à a temperatura normale, micca troppu caldu o troppu friddu.U travagliu sottu a temperatura normale pò allargà a vita di u moldu.

2-Ogni ghjornu, verificate s'ellu tutte e culonni di guida, cuscinetti di guida, pins di ritornu, pushers, sliders, cores, etc. sò danati, scrub them at the right time, è aghjunghje l'oliu per elli regularmente per prevene un muzzicu strettu.

3-Prima di chjude u muffa, attente à s'ellu a cavità hè pulita, assolutamente micca prudutti residuali, o qualsiasi altra materia straniera, pulizziari l'arnesi duru sò strettamente pruibitu per impediscenu di toccu a superficia di a cavità.

4-A superficia di a cavità hà esigenze spiciali di u muffa, cum'è u muffa lucida ùn pò esse assolutamente micca asciuttata da a manu o di lana di cuttuni, l'applicazione di soffiu d'aria compressa, o l'usu di tovaglioli anziani è di cuttuni sgrassanti senior immersi in alcolu per asciugà delicatamente. .

5-Pulisce regularmente a superficia di separazione di u muffa è u slot di scarico di oggetti stranieri cum'è filu di gomma, oggetti stranieri, oliu, etc.

6-Verificate regularmente a linea di l'acqua di u muffa per assicurà chì hè liscia è strince tutte e viti di fissazione.

7- Verificate se l'interruttore di limitu di u muffa hè anormale, è se u pin slant è slant top sò anormali

Terzu, u mantenimentu di u muffa quandu si smette di utilizà.

1-Quandu u funziunamentu deve piantà temporaneamente, u muffa deve esse chjusu, perchè a cavità è u core ùn sò micca esposti per prevene danni accidentali, è u downtime supera 24 ore, a cavità è a superficia core deve esse spruzzata cù oliu anti-ruggine. o un agente di liberazione di muffa.Quandu u muffa hè usata di novu, l'oliu nantu à u muffa deve esse sguassatu è sguassatu prima di l'usu, è a superficia di u specchiu deve esse pulita è secca cù aria compressa prima di soffià secca cù l'aria calda, altrimenti si sanguinarà è rende u pruduttu difettu. quandu u moldu.

2-Start a macchina dopu l'arrestu tempurale, dopu avè apertu u muffa, deve verificà se u limitu di slider si move, ùn si trova micca anormalità prima di chjude u moldu.In cortu, attenti prima di principià a macchina, ùn esse trascurati.

3-Per allargà a vita di serviziu di u canali di l'acqua di rinfrescante, l'acqua in u canali di l'acqua di rinfrescante deve esse eliminata cù l'aria compressa immediatamente quandu u moldu hè fora di usu.

4-Quandu si sente un sonu stranu o una altra situazione anormale da u moldu durante a produzzione, duvete firmà immediatamente per verificà.

5-Quandu u moldu finisci a pruduzzione è scende da a macchina, a cavità deve esse rivestita cù un agentu antirugginu, è u moldu è l'accessori deve esse mandati à u manutentore di u moldu cù l'ultimu pruduttu pruduttu qualificatu cum'è mostra.Inoltre, duvete ancu mandà un muffa cù a lista, riempie i ditagli di u muffa nantu à quale macchina, u numeru tutale di prudutti produtti, è se u muffa hè in bona cundizione.Se ci hè qualchì prublema cù u muffa, duvete mette in avanti esigenze specifiche per a mudificazione è a migliione, è trasmette un campione micca processatu à u manutentore per a riferenza di u travagliu di u muffa quandu riparà u muffa, è compie i registri pertinenti accuratamente.


Tempu di pubblicazione: 05-oct-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: