I prucessi cumuni di trattamentu di a superficia è e so applicazioni

1. Vacuum Plating

U vacuum plating hè un fenomenu di depositu fisicu.Hè injected with argon gas under vacuum è u gas argon hits u materiale di destinazione, chì si separa in molécule chì sò adsorbite da i bè cunduttori per furmà una strata uniforme è liscia di superficia di imitazione di metallu.

Vantaggi:Superficie protettiva di alta qualità, brillanti è protettiva nantu à u pruduttu.

Applicazioni:rivestimenti riflettenti, trattamentu di a superficia di l'elettronica di u cunsumu è pannelli d'insulazione termica.

Materiali adatti:

Parechji materiali ponu esse vacuum plated, inclusi metalli, plastichi duri è morbidi, cumposti, ceramica è vetru.Unu di i materiali più cumuni utilizati per a finitura galvanica hè l'aluminiu, seguitu da l'argentu è u ramu.

真空电镀

2. Powder Coating

U rivestimentu in polvere hè un metudu di spruzzatura secca utilizatu nantu à certi pezzi di metallo per spruzzatura o lettu fluidizatu.U polveru hè adsorbutu elettrostaticamente nantu à a superficia di u travagliu è quandu hè cumpletamente seccu, un film protettivu hè furmatu nantu à a superficia.

Vantaggi:colorazione liscia è omogenea di a superficia di u produttu.

Applicazioni:Rivestimentu di trasportu, custruzzione è marchi bianchi, etc.

Materiali adattati:U revestimentu in polvere hè principarmenti utilizatu per prutege o colore l'aluminiu è l'acciaio.

粉末喷涂

3. Stampa di trasferimentu d'acqua

A stampa di trasferimentu d'acqua hè un modu di utilizà a pressione di l'acqua per stampà un mudellu di culore nantu à carta di trasferimentu nantu à a superficia di un pruduttu tridimensionale.Siccomu i bisogni di e persone per l'imballaggio di u produttu è a decorazione di a superficia aumentanu, l'usu di stampa di trasferimentu d'acqua hè diventatu di più in più.

Vantaggi:struttura di a superficia precisa è chjara nantu à u pruduttu, ma cù un ligeru stretchimentu.

Applicazioni:trasportu, l'elettronica di cunsumu è i prudutti militari etc.

Materiali adattati:Tutti i materiali duri sò adattati per a stampa di trasferimentu d'acqua, u più cumunipezzi stampati à iniezionee parti metalliche.

水转印

4. Serigrafia

A stampa di serigrafia hè u trasferimentu di tinta à traversu a reta di a parte gràfica à u sustrato da u squeezing di u squeegee, furmendu u listessu graficu cum'è l'uriginale.L'equipaggiu di stampa di serigrafia hè simplice, faciule d'operare, simplice è di prezzu per stampà è fà i piatti, è assai adattabile.

Vantaggi:assai alta precisione in a qualità di i dettagli di u mudellu.

Applicazioni:per vestiti, prudutti elettronichi è imballaggi, etc.

Materiali adattati:Quasi tutti i materiali ponu esse serigrafiati, cumprese carta, plastica, metallu, ceramica è vetru.

丝印

5. Anodizing

L'anodizazione hè principarmenti l'anodizazione di l'aluminiu, chì usa principii elettrochimichi per pruduce un film d'ossidu d'aluminiu nantu à a superficia di l'aluminiu è l'aliaghji d'aluminiu.

Vantaggi:a film d'ossidu hà caratteristiche spiciali cum'è prutezzione, decorazione, insulazione è resistenza à l'usura.

Applicazioni:telefoni cellulari, computers è altri prudutti elettronichi, parti meccaniche, cumpunenti di l'aeronautica è di l'automobile, strumenti di precisione è apparecchi radio, necessità di ogni ghjornu è decorazione architettonica.

Materiali adattati:Alluminiu, lega d'aluminiu è altri prudutti d'aluminiu.

阳极电镀


Tempu di Postu: Dec-07-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: